Hansailmiö piispistorneineen on ehdolla Euroopan parhaaksi kaupan alan viestintäkampanjaksi
Hansailmiö piispistorneineen on ehdolla Euroopan parhaaksi kaupan alan viestintäkampanjaksi 💗🍩
Piispis-tempauksemme vakuutti arvostetun eurooppalaisen European Excellence Awards -viestintäkilpailun tuomariston, ja se on neljän muun työn kanssa kisaamassa voitosta. Kilpailun tuomaristo koostuu muun muassa eurooppalaisten yliopistojen professoreista ja Euroopan suurimpien yritysten markkinointi- ja viestintäjohtajista. Hansailmiö palkittiin aiemmin tänä vuonna Nordic Commercial Spaces & Communitiesin järjestämässä NCSC Awardsissa Suomen parhaana kauppakeskuksen markkinointikampanjana.
”On suuri kunnia päästä kisaamaan Amazonin kaltaisten jättien kanssa kaupan alan parhaan viestintäkampanjan tittelistä. Uskon, että pääsimme finalistien joukkoon pitkäjänteisen, suunnitelmallisen työn ansiosta. Kaikki huipentui piispistorniin, mutta sitä ennen teimme muun muassa asiakastutkimusta sekä strategista suunnittelua, joiden pohjalta päädyimme korvaamaan ilmiöittämisellä perinteisen alennusvetoisen kampanjamme”, Hansakorttelin markkinointipäällikkö Mirva Järvinen kertoo.
Hansakorttelin viestintäkumppanina toimii viestintätoimisto OSG Viestintä.
”Voiko olla herkullisempaa asetelmaa kuin kisata Berliinissä piispisaiheisella kampanjalla ja vieläpä itsenäisyyspäivänä. Jo Hansailmiön aikana piispistorni herätti saksalaismedian kiinnostuksen ja tämä tarjoaa meille nyt uuden mahdollisuuden lisätä eurooppalaisten tietoisuutta turkulaisherkustamme”, OSG Viestinnän toimitusjohtaja Toni Perez naurahtaa.
European Excellence Awardsiin lähetettiin tänä vuonna ehdolle yli 700 työtä. Kilpailu huipentuu Berliinissä joulukuussa Suomen itsenäisyyspäivänä. Lue lisää kilpailusta täältä: https://www.excellence-awards.com/shortlist/