Kauppakeskus Mylly ja Hansakortteli näyttäytyivät yhdessä Turun ja Raision rajalla. 7 kauppapäivää pääsi haastattelemaan Varsinais-Suomen tuoreinta kohuparia.

Mistä rakkaus alkoi, kysellään tunnetussa suomi-iskelmässä. Sitä myös 7 kauppapäivää lähti selvittämään. Lehden saamien tietojen mukaan Hansan ja Myllyn salamasuhde on jatkunut joitakin kuukausia.

Kohupari myöntää asiakkaiden ja yritysten yhdistäneen kauppakeskuksia.

– Sitä kautta tunteet pääsivät sitten yllättäen syvenemään, Hansa ja Mylly toteavat yhdessä.

 

HANSA_kuvituskuva_MeriMirva
HANSA_kuvituskuva_MeriMirva_mobiili

Todellisuudessa kohuparin takaa löytyvät kauppakeskusten markkinointipäälliköt. Mirva Laaksonen Hansakorttelista ja Meri Hakulinen Myllystä paljastavat, että yhteiskampanjan tavoitteena on kertoa kauppakeskusten liikkeiden ja ravintoloiden olevan auki ja palvelevan kaikkia asiakkaita.

– Kesäkaupalla on suuri merkitys koronan kurittamille yrityksille. Päätimme yhdistää voimamme ja tehdä ison mainoskampanjan, joka vauhdittaisi liikkeitä kohti onnistunutta sesonkia. Lööppien avulla voimme kertoa hauskalla ja erilaisella tavalla, että meille on turvallista tulla viikon jokaisena päivänä, Hakulinen ja Laaksonen avaavat kampanjan taustoja.

Ei mitään lööperiä

Toisin kuin juorulehtien lööpeissä, puhutaan Hansan ja Myllyn otsikoissa aina totta: keväällä käyttöön otettu tehostettu siivous sekä muut turvallisuustoimet ovat edelleen kauppakeskuksissa käytössä ja ostoksille pääsee sukkelasti hyppäämällä paikallisliikenteen kyytiin.

Laaksonen ja Hakulinen pitävät yllättävää yhteistyötä onnistuneena. Tärkeintä on tietenkin se, että myös asiakkailla ja liikkeillä on kauppakeskuksissa mukavaa.

– Yhdessä tekeminen on ollut kivaa, ja toivomme, että se näkyy myös kampanjassa. Haluamme kertoa kaikille, että täällä me olemme teitä varten, kauppakeskusten markkinointipäälliköt huikkaavat.